Συχνές ερωτήσεις


Η παραγγελία μου δεν ήρθε σήμερα, μήπως έγινε κάποιο λάθος?
Η παραγγελία μου δεν ήρθε σημερα, μήπως έγινε κάποιο λάθος?
Εφόσον πραγματοποιήσατε την παραγγελία σας μέχρι τις 12.00, θα πρέπει να σας παραδοθεί την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Προκειμένου για νησιωτικούς προορισμούς και μερικές δυσπρόσιτες περιοχές της Ελλάδας απαιτούνται 2-3 εργάσιμες ημέρες. Σε περίπτωση που δεν έχετε παραλάβει την παραγγελία σας στους προαναφερθέντες χρόνους, πιθανόν να υπάρχει καθυστέρηση από την εταιρεία Courier ή έλλειψη κάποιου από τα προϊόντα που αγοράσατε.

Σε κάθε περίπτωση εσείς λαμβάνετε ενημερωτικό email με την κατάσταση της παραγγελίας σας

1. Εκρεμμεί : Η παραγγελία σας έχει γίνει επιτυχώς.

2. Επεξεργαζόμαστε τα στοιχεία της παραγγελίας σας : Η παραγγελία σας έχει παραληφθεί και ελέγχουμε τα στοιχεία σας.

3. Προετοιμάζουμε την παραγγελία σας : Σε αυτό το στάδιο συλλέγουμε τα προϊόντα για να προχωρήσουμε στην τελική αποστολή, εάν καθυστερεί η παραγγελία σας να πάει στο 4ο στάδιο σημαίνει πως περιμένουμε ανεφοδιασμό από κάποιο προϊόν ώστε να την ολοκληρώσουμε.

4. Απεστάλη: Η παραγγελία σας έχει δοθεί στην εταιρεία Courier για την αποστολή της.

Είναι ασφαλές να δώσω τα στοιχεία της κάρτας μου?
Είναι ασφαλές να δώσω τα στοιχεία της κάρτας μου?
Το Site μας ελέγχεται καθημερινώς από εταιρεία για την διασφάλιση του από επιθέσεις, διαθέτει επίσης πιστοποιητικό ασφαλείας SSL 256 bit εφάμιλλο αυτών των τραπεζών. Έτσι όλα τα στοιχεία σας αποστέλλονται σε κωδικοποιημένη μορφή 256 bit. Επίσης θα θέλαμε να ενημερώσουμε ότι ο κωδικός ασφαλείας CVV2 της κάρτας σας δεν αποθηκεύεται στο σύστημα για να είσαστε 100% σίγουροι για την ασφάλεια σας.

Τι κάρτα μπορώ να χρησιμοποιήσω ?

Τι κάρτα μπορώ να χρησιμοποιήσω για την πληρωμή στο site ?
Μπορούμε να δεχτούμε Visa και MasterCard. Επίσης για πληρωμή από το σύστημα Paypal υποστηρίζονται επιπλέον η American Express και η Discover.

Μπορώ να αλλάξω το όνομα χρήστη?
Μπορώ να αλλάξω το όνομα χρήστη?
Όταν κάνετε Είσοδο στο site μας, δεξιά σας εμφανίζεται το User Menu στο οποίο μπορείτε να κάνετε αλλαγή στο όνομα σας, στο όνομα χρήστη, στο email σας και στο κωδικό σας, απλά πατάτε την δισκέτα και οι αλλαγές αυτόματα έχουν περαστεί στο σύστημα.
Κατά την διαδικασία αγοράς το site σας αργεί περισσότερο να φορτώσει, γιατί?
Είμαι στην διαδικασία αγοράς και παρατηρώ μια ελαφριά καθυστέρηση στο φόρτωμα των σελιδών, γιατί?
Κατά την διαδικασία αγοράς έχετε περάσει σε περιβάλλον encryped 128 bit για να δώσετε τα στοιχεία σας με πλήρη ασφάλεια, αυτό επιφέρει μία ελαφριά καθυστέρηση στο φόρτωμα της σελίδας. Θα σας προτείναμε να κάνετε περιήγηση με τον Mozilla Firefox ο οποίος είναι ο πιο ασφαλής και ο πιο γρήγορος περιηγητής στο Internet .
Στέλνετε παραγγελίες στην Κύπρο?
Μένω στην Κύπρο και θα ήθελα να μάθω αν μπορώ να παραγγείλω
Η αποστολή στην Κύπρο μπορεί να γίνει, αλλά δεν ισχύουν οι κανόνες υπολογισμού μεταφορικών εξόδων όπως στην Ελλάδα. Θα πρέπει να μας καλέσετε ώστε να σας δώσουμε το ακριβές βάρος και διαστάσεις των προϊόντων που επιθυμείτε να αγοράσετε και κατόπιν μπορείτε είτε να κάνετε έρευνα για την πιο συμφέρουσα αποστολή στην Κύπρο, είτε να αναθέσετε σε εμάς την έρευνα. Σημειώνουμε πως σε αυτή την περίπτωση δεν ισχύει ο τρόπος πληρωμής με αντικαταβολή!
Den mporo na do ta ellinika sosta, giati?
Prospathisa na allakso kodikopoiisi alla den katafera na do ellinika!
Tha prepei na allaksete tin kodikopoiisi toy Browser sas se Unicode (UTF-8) gia na mporesete na deite ta ellinika sosta.